söndag 2 mars 2014

Dagar av förberedelse

Det blev ett låååångt uppehåll igen! Det har inte hänt så mycket här hemma den senaste tiden och bloggandet har inte lockat. Nu kommer det antagligen att igen bli ett uppehåll, men jag lovade en läsare att uppdatera här om den senaste tidens stora händelser.

På vändagen för drygt två veckor sedan fick vi veta att vi har en 9 månader gammal son som väntar på oss i Sydafrika. Denna nyhet håller som bäst på att sjunka in och vi har satt igång med en del förberedelser som behövs inför detta nya spännande som väntar. Vi försöker få lite ordning här hemma och jag har bland annat tvättat ur en gammal koffert som ska få bli leklåda, samt gjort en klädhängare för att få lite ordning på våra ytterkläder i skrubben. Det är en hel del att tänka på när man skall välkomna ett nytt litet liv till hemmet, men ack så roligt det skall bli!



Jag kommer att berätta om våra upplevelser som gäller tillökningen i en annan blogg så den som är intresserad av att läsa den får ta kontakt via mail: lufolkan@yahoo.com så skickar jag inloggningsuppgifter till er.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Stort GRATTIS till er! Skulle väldigt gärna läsa om er spännande resa. Anna Snellman (Hjulfors) snellmananna@mail.com

Anonym sa...

ojj så roligt för er önskar er guds välsignelse hela vägen fram /Ida

Anonym sa...

ÅÅh så spännande och Grattis till er! Jag skulle gärna läsa om er spännande resa. Monica Thylin monica.thylin@live.com

Ida Södö sa...

Skulle gärna vilja läsa om er resa. idasodo@hotmail.com

Susanna sa...

Hej. Vad roligt, stort grattis till er:) Guds välsignelse på er resa både hemma och när ni åker för att hämta hem er son.
Jag vill gärna följa med och läsa om er:)
H: Susanna Wikström
susannaw445@gmail.com

Anonym sa...

Vill gärna läsa :) julia.granholm@hotmail.com

Anonym sa...

Skulle gärna läsa!ninasnellman1@hotmail.com

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.